Wycieczka do Trójmiasta

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny

Gdańsk13 czerwca z samego rana klasy IV-VII wyruszyły do Trójmiasta. Po kilku godzinach jazdy dotarliśmy do Gdyni i rozpoczęliśmy naszą przygodę od zabawy w Centrum Nauki Eksperyment, przez chwilę poczuliśmy się jak prawdziwi odkrywcy. Mogliśmy skorzystać z czterech stref tematycznych: hydro świat , drzewo życia, niewidoczne siły i akcja – człowiek, każdy mógł znaleźć  dla siebie coś ciekawego. Następnie przemieściliśmy się do akwarium gdyńskiego, gdzie można było zobaczyć zwierzęta z ciepłych i chłodnych mórz. Kolejny dzień przyniósł nam także wiele wrażeń. Na początku był Dar Pomorza, statek, który od 1982 roku nie pływa, pełni funkcję muzeum.

Był czas na zdjęcia i pamiątki. Potem przemieściliśmy się do Sopotu, po spacerze Monciakiem przyszedł czas na sopockie molo i piękną, piaszczystą plażę. Stamtąd udaliśmy się na PGE Arena w Gdańsku – to była prawdziwa gratka dla naszych szkolnych piłkarzy. Po powrocie do hotelu i kolacji przyszedł czas na zabawę na  plaży, radości i śmiechu nie było końca. Ostatni dzień to wizyta w Gdańsku i spacer Drogą Królewską, pamiątkowe zdjęcie pod fontanną Neptuna i zakup pamiątek, trochę historii na Westerplatte i wyjazd w kierunku Malborka – zamku krzyżackiego z XIII wieku. Nocne zwiedzanie pełne było emocji i niezapomnianych wrażeń. O godzinie 5.00 dotarliśmy do Złotnik – zmęczeni, ale szczęśliwi. Ta wycieczka pozostanie w naszej pamięci na długi, długi czas, a może na zawsze…